utas in action

To: eszrevetel@mav.hu
Date: Mon, 25 Dec 2006 17:50:44 +0100
Subject: Panasz jegyautomataval kapcsolatban

Tisztelt MÁV Zrt.,

Mai nap (december 25.) folyamán 17:20 körül jegyet próbáltam vásárolni a Keleti pályaudvar aluljárói jegypénztárak mellett található automatáinak egyikéből. Az automata a Gödöllőre kért 33%-os jegy árát elfogadta, jegyet azonban nem adott ki. Az információnál szolgálatot teljesitő hölgy azon kérdésemre, hogy ilyen esetben mi a teendő – jogosan követeltem volna vissza a jegy árát, azt az automata nem adta vissza -, azzal válaszolt, hogy rá van irva, miszerint rossz. Ezen állitást
tartalmazó papirt azonban hiába kerestem, egyiken se találtam, a bal
oldalin főleg nem, amiből a jegyet vártam volna. További felvilágositást
kérve, valamint a figyelmeztetés hiányát megemlitve a hölgy a jegypénztárak felé irányitott, mondván, váltsam meg ott újra a jegyem.
Bár ezt megtettem, mégis hiányolom a jegyautomata lezárását –
ezekszerint ez a probléma már korábban is ismert volt -, vagy a papir
meglétét, esetleg a hölgy intézkedését annak újbóli felhelyezésére,
legvégső esetben pedig a jegyem árának visszatéritését, bármilyen
utópisztikusnak is hangzik.

Kellemes karácsonyt és működő jegyautomatákban gazdag új évet kivánok,
Herpai Zoltán

———-

From: Molnar Zoltan SZESZA Marketing
Date: 01/26/07 11:37AM
Subject: Válaszlevél Gy.1066-1073-07

Tisztelt Herpai Zoltán Úr,

Kedves Utasunk!

Köszönettel vettük a MÁV részére 2006. 12. 25-én megküldött észrevételét. Szeretnénk azzal kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatni:

Őszinte sajnálattal értesültünk az Ön által tapasztalt kellemetlenségről. Kérjük, szíveskedjen megadni postacímét, hogy azt az automatát üzemeltető cég részére továbbíthassuk a menetjegy árának visszatérítése céljából. Az átélt nehézségért ezúton kérjük szíves elnézését. Együttműködését előre is köszönjük.

Üdvözlettel:
Molnár Zoltán
Ügyfélszolgálati előadó

———-

mar csak az informacios droid fejere lennek kivancsi ezekutan.

Leave a Reply